Antwoorden op vragen - Verzenden en retourneren

FAQ - Verzending

Veelgestelde vragen en antwoorden over de verzending

In Oostenrijk, Duitsland en binnen Europa brengen wij geen verzendkosten in rekening voor de verzending van onze MaxChip producten. In het buitenland of in andere delen van de wereld kunnen de verzendkosten oplopen tot 45 euro, afhankelijk van het gewenste land van bestemming.

MaxChip ziet zichzelf als een wereldwijde leverancier voor chiptuning, daarom leveren wij onze producten aan bijna elk land ter wereld. Al bij de kassa ziet u een exact overzicht van de aangeboden leveringslanden. Als u uit een van de niet genoemde landen komt, vragen wij u contact op te nemen met onze support.

Dit is afhankelijk van het door u gekozen land van bestemming. Binnen de Europese Unie zijn er geen douane- of exportheffingen. In andere landen kunnen de douanekosten van toepassing zijn wanneer u ons product ontvangt. Deze verschillen per land, dus het is het beste om bij uw douanekantoor te informeren naar de bijbehorende informatie.

Onze producten zijn dienovereenkomstig verzekerd door onze verzendingsaanbieder. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice en wij zorgen er gratis voor dat u een werkend product krijgt of dat het product in uitzonderlijke gevallen een tweede keer wordt geleverd.

Klantentevredenheid is een grote zorg voor ons. Indien uw bestelling inclusief betaling voor 16.00 uur bij ons binnen is, vindt de verzending van het bestelde product dus nog dezelfde werkdag plaats. U kunt dus al binnen 1-3 dagen profiteren van uw MaxChip Chiptuning. Buiten Oostenrijk en Duitsland ligt de gemiddelde levertijd in heel Europa tussen de 1 en 5 werkdagen.

Wij bieden geen speciale express-optie aan. Dit is echter ook niet nodig, want we verzenden sowieso op dezelfde dag als de betaling voor 16.00 uur is ontvangen.

In Oostenrijk worden onze producten standaard verzonden met UPS. Daarnaast heeft u de mogelijkheid om tijdens het bestelproces te kiezen tussen verschillende aanbieders en modellen. Houd er rekening mee dat er extra kosten kunnen zijn, afhankelijk van het verzendmodel dat u kiest.

De verzendpartner en de verzendmethode zijn vrij te kiezen door u. Exacte levertijden kunnen door de transportpartners niet in aanmerking worden genomen vanwege een vooraf bepaalde route.

Ja, bel hiervoor de website van onze verzendpartners UPS (link naar UPS) of DHL (link naar DHL). Daar kunt u de huidige status van het pakket controleren door uw zendingnummer in te voeren. Daarnaast kunt u in uw klantaccount ook zien of uw bestelling al door ons is verzonden.

Wanneer u een product bij ons bestelt, ontvangt u automatisch een bevestigingsmail, waarin u ook het volgnummer van uw pakket vindt. Mocht dit om technische redenen in uitzonderlijke gevallen met u niet aankomen, neem dan contact met ons op. Ons team stuurt u graag uw zendingsnummer per telefoon of e-mail.

In dit geval kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze klantenservice. Dit fungeert als een “brug” tussen u en de rederij. We zullen er alles aan doen om zo snel mogelijk een nieuwe leveringspoging te laten doen.

Normaliter zijn alle producten bij ons op voorraad, zodat we ook een bestelling met meerdere producten direct en snel naar u kunnen versturen. In het uitzonderlijke geval dat we een product opnieuw moeten bestellen, kunnen we u een deellevering aanbieden voor de beschikbare goederen. U kunt ook wachten tot alle producten op voorraad zijn en dan sturen we ze gezamenlijk in één pakket naar u toe.

Ja, natuurlijk kunt u ook binnen de openingstijden

uw gewenste product bij ons afhalen.

Als u hebt besloten uw MaxChip-producten direct ter plaatse op te halen, zijn de betalingsmogelijkheden contant, met creditcard en bankpas beschikbaar. Houd er rekening mee dat we helaas geen creditcards uit Zwitserland kunnen accepteren.

FAQ - Retourneren

Veelgestelde vragen en antwoorden

U heeft het gewenste product niet ontvangen? Is uw product niet klaar voor gebruik? Het product kon niet aan uw verwachtingen voldoen? In dit geval kunt u uw herroepingsrecht van 14 dagen zonder opgave van redenen uitoefenen.

In het geval dat het een verkeerd geleverd of beschadigd product is, dekken wij de verzendkosten volledig.

Als uw product verkeerd is geleverd, beschadigd is of niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u gebruik maken van uw 14-daags herroepingsrecht. Van onze klantenservice ontvangt u op verzoek een retourbon voor een gratis retourzending.

Vanzelfsprekend. U heeft het recht om dit contract binnen veertien dagen zonder opgaaf van reden op te zeggen. De herroepingstermijn is veertien dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste goederen in ontvangst heeft genomen of heeft genomen. Als u geïnteresseerd bent, zullen onze klanten u ook graag adviseren over andere producten die aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

Als de goederen nog niet zijn verzonden, kunt u de bestelling gratis annuleren via uw klantaccount. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice, die de annulering graag voor u uitvoert.

.

MaxChip maakt normaal gesproken binnen maximaal zeven dagen

uw geld naar u terug.

We willen onze klanten zo goed mogelijk tevreden stellen. Als een product niet aan uw verwachtingen voldoet, bieden wij u een herroepingsrecht van 14 dagen vanaf het begin van de bestelling.

In uitzonderlijke gevallen kan dit helaas gebeuren. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice, die onmiddellijk zal zorgen voor de initiatie van de uitwisseling. U kunt ook direct via uw MaxChip-klantenaccount een verzoek tot omruiling van uw defecte of onvolledige levering indienen.